piątek, 23 grudnia 2011

Przedświątecznie i poduszkowo

Czy tylko ja narzekam na brak czasu? Myślę, że teraz, w okresie tuż przed świętami wiele  z nas na to narzeka, tyle ciągle do zrobienia. Ja nie mam kompletnie czasu na Internet, nawet na Wasze blogi nie mam kiedy zajrzeć, a wiem, że cuda na nich znalazłabym nieziemskie.. Komentować też nie komentuję.. ale obiecuję, nadrobię po świętach, bo teraz za dużo na głowie, poremontowe porządki, przygotowania do świąt i praca – to zabiera dużo czasu.
Łańcuch dokończyłam, połączyłam go z tym z zeszłego roku i wyszedł fajny, pokażę, jak trafię na dobre światło. Choinka moja ustrojona w szydełkowe ozdoby  - podoba się domownikom.

A co najważniejsze!! Spadł śnieg! Jest mróz!! Święta bez tego nie byłyby tak przyjemne, tak wyczekiwałam tego śniegu, jak dziecko, a w pogodzie ciągle mówili, że będą ciepłe święta, że temperatura dodatnia i co najwyżej deszcz, hurra, pomylili się! Mam nadzieję, że Wy moje drogie blogowe koleżanki też będziecie się mogły cieszyć piękną, zimową aurą.

Nie będzie to całkiem świąteczny post, bo prezentuję podusie. Dwie pierwsze wyszydełkowała moja Mama. 


Te szare szydełkowałam ja, poszewki szyje moja Mama na maszynie.



A tu jeszcze zeszłoroczne dzwony.



Składam wszystkim najpiękniejsze, najserdeczniejsze życzenia świąteczne! Wszystkiego dobrego i niech spełnią się Wasze marzenia!

15 komentarzy:

  1. Śliczności podusie, i wzorek i kolory piękne.
    Dzwoneczki bardzo ładne.
    Brakuje tego czasu, oj brakuje...
    Wszystkiego naj na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace! Dzwonki urzekające...
    Podziwiam i pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Magicznych Świąt , aby przyniosły radość, miłość i spokój
    Piękne poduchy, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych Radosnych Świąt Ci Życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki oczywiście śliczne.Bardzo mi się spodobała ta Mamy dwukolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i radosnych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  7. podusie przecudne!
    Niech te Święta przyniosą Ci w prezencie to czego najbardziej pragniesz.To "coś" nie musi być ani widoczne ani dotykalne...może nawet nie pachnieć.Ale niech będzie CZYMŚ bez czego nie można i nie warto żyć.
    Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Ula

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki - marzenie.
    Radosnych, błogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podusie! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie po długim czasie nieobecności.
    świątecznych życzeń nie zdążyłam złożyć
    ale teraz z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzę Ci wszystkiego najlepszego
    dużo nowych pomysłów i wytrwałości w tym co robisz:))) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre zdrowie, oznaki miłości ze strony Najbliższych i życzliwość dobrych ludzi, poczucie bezpieczeństwa i optymizm niech Cię nie opuszczają przez cały kolejny rok 2012. Niech się spełnią Twoje najśmielsze plany i oczekiwania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    A poduchy oczywiście rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zakręcona na punkcie poduszek, te szare wyszły cudnie :) zamierzam powiększyć swoją kolekcję o kilka wzorów, na razie obmyślam filetowe wzory. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.